Tuesday 3 August 2010

Beste Allemaal (Dear Everyone)

Beste allemaal (Translation at the end)

Dankjewel voor jullie mooie cadeautjes en kaarten. Ik heb het heel fijn thuis gehad twee daagjes even met het gezin thuis zijn. Ik heb een mountain bike gekregen en een set om zelf parfum te maken en een set om zeep te maken. ik heb iets voor in bad en ik heb magnetische oorbellen gekregen en een ring en armband en een abonnement voor de 10 voor taal en om zelf armbanden te maken en ik heb ook een boekenbon gekregen en ook nog een hockeytas . Nog veel meer.

Ik heb heel fijn gehad op mijn verjaardag. En ik heb gefietst op mijn mountain bike dat was heeeel leuk. Ik had een nadeel en dat was dat ze de thuiszorg moest komen drie keer per dag omdat ik nog antibiotica krijg maar dat was bijna niks. Ik heb ook op mijn verjaardag heel veel bezoek gehad mijn opa en oma granny en grandpa en mama’s tante en oom en mijn tante en de broer van Daddy en er was een vriend van mij gekomen en een vriendin en mijn oppas kwam ook even en dat waren ze en natuurlijk wij.

Maar ik baal wel dat is terug naar het ziekenhuis moest om ik had het heel goed naar mijn zin thuis. Het leukste wat ik heb gedaan op mijn verjaardag was fietsen om ik voelde me net gewoon vrij gewoon een normaal kind en dat was erg fijn. En het was ook fijn om even niet aan het ziekenhuis te denken dat was vooral fijn. En ik heb ook een nacht met nattie geslapen en dat was erg gezellig en leuk dat was erg fijn om met je zusje te slapen en het was ook fijn om in mijn eigen bed te slapen was erg fijn.

PS: echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor alle cadootjes en kaarten en telefoontjes die ik heb gehadt

Groetjes kay

------------------------  (Follows a direct translation)

Thank you for all the cards and presents. I have had a very nice time at home for two days, enjoying being with my family. I got a Mountain Bike and a perfume making set and also a soap making set. I got things to put in the bath and magnetic earrings and a ring & armband and a subscription for "10 for Language" (puzzle book magazine - Daddy) and a set for making armbands and a book token and a Hockey Bag. And lots more.

I had a very nice time on my birthday. I cycled on my Mountain Bike and that was reeeeally great. I had one disadvantage and that was that the District Nurse had to come three times per day because I need antibiotics but that was almost nothing. I had lots of visitors on my birthday from my opa and oma (Marion's parents - D), Granny and Grandpa, Mama's Aunt and Uncle, my Aunt and Daddy's brother and there was also a friend (male) and a friend (female) and my childminder was also there for a while, and that was everyone and also us of course.

I am pretty fed up that I had to go back to the hospital because I was very happy at home. The nicest thing I did on my birthday was riding my bike and I briefly felt free, just a normal child and that was very nice. It was particularly nice not to think about the hospital for a while. I also slept for a night with Nattie and that was very cosy, it's very nice to sleep with your sister and it was also nice to sleep in my own bed, very nice indeed.

PS: really very maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaany  "thank you's" for all the present and cards and phonecalls that I have had.
Groetjes kay

2 comments:

  1. Thank you for such a lovely day we are so proud of you. We were amazed at your skill with the diablo and we were very jealous that we could not do it!
    Big kisses From Gran and Grandpa.

    ReplyDelete
  2. Hallo Kay,
    wat een geweldige verjaardag! Ik kon op de foto zien dat je wel heel heel heel graag een mountain bike wilde. Is het niet super dat zo'n wens dan in vervulling gaat? Geniet nog maar na van die mooie dagen thuis. Goeie herinneringen geeft goeie zin en goeie zin maakt je vrolijk en vrolijk daar word je weer beter van... dus op naar de totale beterschap!
    Liefs, Viviane

    ReplyDelete